При покупці холодильного обладнання кожен клієнт має право на гарантійне обслуговування протягом трьох місяців.
Що входить в гарантійні випадки:
- Устаткування почало обмерзати або текти.
- Нещільне закриття дверей.
- Витік фреону.
- Проблеми з контролером.
Що не входить в гарантійні випадки:
- Поломки внаслідок неправильної установки. Правила можна знайти тут.
- Затоплення обладнання ззовні.
- Пошкодження при перевезенні.
- Виход з ладу електричної частини у наслідок перепадів струму.
У гарантійних випадках виклик майстра і оплата його послуг виконується ТОВ Продхолод Плюс.
В не гарантійних випадках або за межами гарантійного терміну – лягає на покупця та не підпадає під відшкодування.
ТОВ Продхолод Плюс не несе відповідальність за зіпсований товар всередині холодильної шафи ні в якому з випадків.